fructe de mare si icre

Nu mi-am mai incercat de mult talentul culinar.  Mi-am luat revansa azi cu o salata de fructe de mare si apritiv-icre.

Am cumparat o salata de fructe de mare instant (cand am incercat sa prepar ultima data fructe de mare congelate mi s-a facut rau de la miros, asa ca prefer sa cumpar salata instant- mai scumpa, dar cel putin nu imi mai e greata). Am scurs uleiul si am adaugat masline verzi, putin ardei rosu, lamaie, verdeata. E delicioasa.

 fructe de mare

Icrele stie toata lumea sa le prepare. Eu le-am facut destul de apoase, asa ca nu au pastrat forma spriterului. Dar au fost foarte bune.

icre

Am si o explicatie, daca va intrebati de ce ma „sparg in figuri”. Pregatesc meniul pentru ziua mea si cum sunt foarte pofticioasa, am inceput sa-l gust mai devreme…:)

3 Responses to fructe de mare si icre

  1. Radu spune:

    mmmm, papa bun. Serviti icre, e de peste!

    Cand e ziua ta? La multi ani!

  2. daniela spune:

    ziua mea e in octombrie, se apropie cu pasi repezi. multumesc de urare.

  3. Bucur Alexandra spune:

    miami:X ce bine arata:X

Lasă un răspuns

