talente bucataresti

Dupa vreo 35 de ani de gatit bucate traditionale romanesti, scumpa mea mama incearca si retete din bucatariile „straineze”. Va prezint un amestec dulce-acrisor nimerit exact pe gustul meu.

pepene cu orez

Pepenele galben l-am taiat si l-am scobit eu (cam in graba). Mama spune ca a pregatit orez fiert pe care l-a amestecat cu putina ceapa calita; carne de pui-fiarta, taiata fasiute subtiri; morcov taiat cubulete mici; marar; patrunjel; sare; piper. Acest amestec l-a asezat in jumatatile de coaja de pepene. Apoi a pregatit un fel de sos din bucatele de miez de pepene calite in putin unt. Sosul reprezinta cireasa de pe tort. Este deliciosssss…Se aseaza peste amestecul de orez.

La final, m-a chemat si pe mine sa fotografiez trofeul si sa-l pap. Acum e bosumflata ca i-am „vandut reteta” :).

One Response to talente bucataresti

  1. claudia spune:

    interesanta reteta…..foarte curioasa ce gust are…

Lasă un răspuns

