din tantar armasar

tantar

Daca va intrebati de ce am cearcane…(a nu se intelege ca stau toata noaptea cu ochii b…(eliti) in tavan dupa tantari, ci doar ca ma bazaie si ma pisca unul de nu ma pot odihni ca omul! pastilele si aparatele cu solutie lichida deja nu-si mai fac efectul; cred ca mor eu inaintea lui, intoxicata). Si daca tot n-am dormit jumatate de noapte datorita concertului uracios, m-a incercat talentul fotografic…

5 răspunsuri la din tantar armasar

  1. daniela spune:

    eu as fi postat fotografia fara explicatii, dar Claudia mi-a atras atentia ca nu-i plac posturile fara doua-trei cuvinte acolo. Ma conformez🙂

  2. Radu spune:

    Da, nici eu nu am avut succes cu pastilele si solutiile. Oricat am incercat sa conving un tantar sa inghita pastila aia, nu am reusit. Asa ca am folosit metoda s-o inghit eu… am dormit destul de bine dupa aceea. Solutia nu mi-a placut. Are un gust naspa.

  3. daniela spune:

    Radu, comentariul tau m-a distrat in dimineata asta!

  4. claudia spune:

    aaaaa…..ma bucur ca ai tinut cont si de parearea mea….asa am inteles si eu de esti obosita…

  5. claudia spune:

    iti dai seama ca nu intelegeam ce cauta poza cu tantarul…asa am PRICIPIT cum sta treaba

Lasă un răspuns

