abnegatie

albinuta

Concentrata la munca ei, albina din imagine m-a ignorat total. Ce daca aproape i-am atins aripile cu obiectivul? Ei nu-i ardea de joaca! Si-a afundat capul intre petalele florii si si-a vazut constiincioasa de treaba ( va spun drept ca nu tragea un pui de somn acolo!)

Daca am fi si noi asa sarguinciosi…Eu daca am de facut curatenie acasa si primesc un telefon sa ies la o cafea, urgent las totul si-am plecat!:) La mine mama e albinuta (eu sunt mai mult un trantoras). Dar voi? Sunteti albinute?…

Un răspuns la abnegatie

  1. claudia spune:

    daaaaaaaaaa cea mai albinuta…..hi hi hi

Lasă un răspuns

