buburuza buclucasa

Mi-a luat destul sa invat, dar mi-a iesit!!! O buburuza colorata pe fond alb-negru nu se face chiar greu, dar cand inveti de unul singur s-ar putea sa te chinui un pic…Sper sa-mi iasa si la a doua incercare.

buburuza photoshop

Am zapacit si buburuza si calculatorul. Eu eram dinainte asa🙂

3 răspunsuri la buburuza buclucasa

  1. eduard spune:

    A iesit bine, chiar foarte bine pentru o incepatoare … zapacita😀. Fara munca si mai ales perseverenta nu iese niciodata nimic. Felicitari si mai invata si pe altii. spor in continuare.

  2. claudia spune:

    super…..

  3. vasi spune:

    mai ai multe talente ascunse sa ne arti??????//

Lasă un răspuns

