meniuri pescaresti

Mi-am zis sa nu-mi mai postez meniurile, pentru ca n-as vrea sa-mi transform blogul intr-o carte de bucate. Dar la asa captura…nu ma rabda inima:

O ciorba delicioasa si un somn…vesel in farfurie:

borsdepeste

Peste la cuptor cu ardei si rosii. Mujdeiul de usturoi l-am servit intr-o cescuta „fabricata” din coaja de lamaie (dupa ce m-am umflat cu ciorba, m-am apucat de sculptat citrice, pana mi s-a facut din nou foame si-am papat si felul II).

pestelacuptor

Eu sunt o mare, mare pofticioasa si recunosc ca voi evita acest articol pe viitor. Pozele arata asa… delicioase, ca voi manca monitorul! Ambele feluri au avut un gust sublim, credeti-ma!

3 răspunsuri la meniuri pescaresti

  1. eduard spune:

    Arata foarte bine. Felicitări … bucătarului.😉. Îmi place mai ales felul II.

  2. daniela spune:

    eduard: bucatar sef-mama. decoratiuni si foto-eu. multumesc pentru felicitari, ii voi transmite mamei ca ti-au placut meniurile ei

  3. claudia spune:

    hmmmmm…..mananci singura?pe noi ne chinui…cu pozele astea….delicioase….felurile de mancare evident

Lasă un răspuns

