dero flori balsam

Ca tot suntem la capitolul spalat, mi-am adus aminte si de faimosul Dero Flori Balsam. Eu sunt foarte curioasa, doar ma stiti, asa ca n-am putut sa trec cu vederea reclama pe care cred ca o stiti cu toti. Ce pot spune? Detergentul miroase foarte placut, este de calitate, dar…n-are atatea flori ca in reclama. Abia daca  nimeresc in cutia masinii de spalat 3-4 floricele firave. Off, ce dezamagire, si eu tocmai pentru asta il cumparasem (sau mai stii, poate n-am eu admiratori).

dero

4 răspunsuri la dero flori balsam

  1. claudia spune:

    daaaaa…..lipsesc floricele….si la urma urmei…reclama e reclama…vad ca te-a convins

  2. daniela spune:

    claudia, am vrut sa ma conving daca merita sa schimb detergentul. voi incerca si varianta ta, cu bonux. totusi, dero flori balsam este foarte bun, doar ca m-a dezamagit cu florile…putine tare, eu as fi vrut mai multe. femeile mereu vor mai multe…flori!:)

  3. vasi spune:

    reclama mama comerţului… chiar vrei să se potrivească totul în realitate????//

  4. flo spune:

    as dori un link cu reclama dak se poate..nu reusesc sa o gasesc..ms

Lasă un răspuns

