biserica sfanta treime tulcea

Ceremonia de sfintire a Bisericii „Sfinta Treime” a adunat atat inalte fetze bisericesti cat si trei sferturi de oras. Credinciosii s-au prezentat in numar neasteptat de mare in jurul edificiului.

Cateva imagini cu exteriorul bisericii (interiorul il puteti vedea in articolul anterior, deoarece azi chiar nu m-am putut strecura prin multime pentru a-l fotografia din nou).

120

123

Unele care imi plac in mod deosebit:

111

Multa lumeee:

117

Mai multe am putut sa vad pe panou:

116

Moastele Sfintilor Constantin si Elena:

118

Sfantul Andrei, cateva imagini foarte frumoase:

113

Credinciosii au aprins lumanari si au pus flori la picioarele sfantului:

114

Apus:

112

119

3 răspunsuri la biserica sfanta treime tulcea

  1. eduard spune:

    A fost într`adevăr puhoi de lume. Eu am văzut de la balcon și am preferat sa ascult slujba de acolo. Imaginile sunt f sugestive și ma bucur ca iți place biserica. Ai surprins foarte bine atmosfera. Felicitări.

  2. claudia spune:

    foarte multa lume….a fost ceva nemaipomenit….

  3. vasi spune:

    foarte multa lume … parca s-a spart orasul … e bine k s-a mai pocăit lumea …să zic asa …in sensul bun al cuvantului….

Lasă un răspuns

