spovedanie

„Parinte vreau sa ma spovedesc”

„Nu-i nevoie Ionele, ti-am citit blogul”🙂

4 răspunsuri la spovedanie

  1. daniela spune:

    asta apropo de intrebarile gen „ce ai mai facut?” iar raspunsul meu- „poti vedea pe blog”

  2. BauMiNuSBau spune:

    Ionel asta e cam extrovertit :)…cat despre matalutza…la intrebarea „ce ai mai facut?!” ma astept sa-mi spui tot ce nu treci pe blog…asta la capitolul „ce fac yo…nu spun la toata lumea”…lasa gogosarii indesati in borcan…mai sunt si alte subiecte…unele dinte ele infinit mai interesante😉 …inca am un ecou in minte apropo de un banc cu un carnat si un porc…parca…datorie de care you tre sa te achiti😛

  3. GIGI spune:

    foarte frumoase articole interesante ,m-au impresionat (mai putin comentariile unor vizitatori care nu prea par interesante pentru ceilalti). Bavo si felicitari.

  4. daniela spune:

    GIGI, tu imi sperii comentatorii🙂
    Nu va speriati, GIGI e un prieten de nadedje si foarte protector- dupa cum se vede.
    multumesc pentru prima ta interventie. sper sa comentezi in continuare articolele mele (de bine, normal).

Lasă un răspuns

