31

Aud ca femeia se „coace” dupa 30 ani. Eu ce sa spun?  La 31 sunt tot cruda  si  acraaaaa!!!

Zic eu ca nu-i mare diferenta fata anii trecuti…

page3

6 răspunsuri la 31

  1. claudia spune:

    conteaza cum te simti tu…..nu ce cred ceilalti despre tine….lasa-i sa vorbeasca

    • eduard spune:

      Sunt intru totul de acord cu Claudia. Nu contează ce cred ceilalți despre tine. Cel mai mult contează ceea ce crezi tu despre persoana ta. Gura lumii n`o astupa nici pământul … asa ca trebuie sa ne trăim viata la maxim. Inca odată La Mulți Ani.

    • Gabone spune:

      semeni cu Ronna Hartner , in poza centrala…

  2. la multi ani…to be ripe or not ?!….privind la montajul tau de imagini, m-am gandit la o melodie cu mesaj a Madonnei, „She’s not me”…ce am inteles eu din reprezentatia de pe scena in care au fost infatisate 4 personaje/ipostaze diferite ale Madonnei din cariera ei…artista privea auto-ironic spre ea si trecut…trece pe la fiecare personaj si spunea „she’s not me”..etc…desi intr-un fel versurile si interpretarea data de ea era alta: personajul criticat este o fata care i-a furat iubitul unei prietene…ca sa concluzionez, si tu ai putea spune, privind la toate fotografiile, ipostaze din ultimii ani….”she’s not me !?” ….sau oricare dintre noi, am putea sau nu sa ne recunoastem in imaginile din trecut…suntem diferiti cu fiecare secunda ce trece

  3. daniela spune:

    in ceea ce ma priveste, sunt EU in toate ipostazele vietii mele. ceea ce vroiam sa spun este ca nu m-am schimbat foarte mult, sunt la fel de nebunica si la fel aeriana ca si la….20 de ani de exemplu🙂

  4. GIGI spune:

    foarte frumos, foarte interesant, mai ales masa festiva ca de poze nu-si au loc comentarii. Apropo ; cred ca toate bunataturile care le-ai pregatit s-au mancat toate in aceeasi zi. Sa ramai neschimbata si in continuare ca pana acum .LA MULTI ANI si multa fericire bravo foarte frumos.

Lasă un răspuns

