masa festiva de ziua mea

Cel mai placut mod de a-mi serba ziua de nastere cred ca este intr-o excursie prin locuri pe care nu le-am vizitat niciodata. Cum anul acesta ziua mea a fost joi, m-am multumit cu o cina festiva. N-am vrut-o la restaurant sau intr-un cadru oficial, neutru. Am ales sa o pregatesc acasa, pentru ca aveam eu de experimentat ceva idei…Iata ce a iesit:

masaziuamea

Meniurile le-am gandit in functie de mancarurile mele preferate. Si cum mie imi place sa ma joc, iata ce a iesit:

Aperitiv:

masa ziua mea aperitiv

Pastrav cu sparanghel:

masa ziua mea peste

Fripturica de pui si de porc (mic), si vestitii mei gogosari in otet:

masa ziua mea friptura

Fructele le-am pregatit cu mare drag:

masa ziua mea fructe

Tortul l-am comandat. Arata foarte bine, dar nu are un  gust stralucit. Paharele le-am decorat cu acelasi gen de flori ca pe tort.

masa ziua mea tort

masa ziua mea 1

Si o artificie:

masa ziua mea artificie

7 Responses to masa festiva de ziua mea

  1. claudia spune:

    bravo …bravo imi place la nebunie…si inca o data LA MULTI ANI!!!!!!!!!!!!! MULTA SANATATE SI TOT CE ITI DORESTI SA SE INDEPLINEASCA…PUPICI

  2. Radu spune:

    Imi place ca ai dat atata importanta aranjamentului chiar daca este vorba de o masa de 2-3 persoane. Acum ma-ntreb si eu si ma mir: doar 2-3 persoane au mancat toate bunataturile acelea 🙂 😀

    La multi ani!

  3. eduard spune:

    Foarte frumos! Ai reusit sa aranjezi f bine tot si se vede ca iti place sa o faci. Observ ca ai imaginatie. Felicitari si LA Multi Ani.

  4. Bucur Alexandra spune:

    suuper:X la multi ani:* imi pare rau k nu ti-am zis mai devreme dar cu sc asta atatea am pe cap de parca as fi un adult in toata firea:) poi..cred k tata se va ocupa de masa de botez ,am sa ii propun si cate ceva din ce ai pregatit tu pt ziua de nastere:P La moolti ani ink o data si scz:*:*

  5. iulia spune:

    doamne ce frumos… si a iesit totul perfect dupa cate vede ochiul meu de carcotas …:D:D:D hhmmm… nota 10+ la multi ani!!!!!!!!!

  6. Costello spune:

    Desi mai tarziu…abia acum am aflat, La multi ani! anul viitor voi sti cand sa-ti adresez urarea, la zi.

  7. daniela spune:

    va multumesc tuturor 🙂

Lasă un răspuns

