visul unei nopti de vara

Piesa lui Shakespeare a fost remarcabil pusa in scena de echipa Teatrului Jean Bart Tulcea. O recomand tuturor. Cateva imagini care sa va starneasca interesul:

teatru

Uimitoare reprezentatie, impresionanta sonorizare, interesant joc de lumini. Bravo!!

16 Responses to visul unei nopti de vara

  1. vasi spune:

    bravooooo….bravooo….bravoo….

  2. flavia stan spune:

    da-mi si mie add te rog . id-ul meu este f.keroppi 🙂 fac parte din distributie si as vrea si eu pozele:D

  3. daniela spune:

    flavia, felicitari! ce rol ai avut? sa-mi dai accept pe mes te rog, ca sa-ti trimit pozele. adresa mea e cu multe numere daniella7820…etc

  4. mihaela spune:

    Bravo!!Super piesa!Am vazut-o la Sulina iar cand am ajuns in Tulcea m-am mai dus o data.Imi punteti spune numele acotrilor care apar pe afis?(Titania,Oberon,Puck si Fundulea?)

  5. flavia stan spune:

    Titania a fost interpretata de catre Oana Lavinia Pisaroglu , Oberon a fost interpretat de catre Ionut Paul Stefan , Puck de catre Vlad Matei Ajder iar Fundulea a fost interpretat de catre Mihai Galatan .

  6. Bogdan Odagiu spune:

    superb spectacol ! multumim regizorului !
    va astepta si la urmatoarele premiere !

  7. briggita spune:

    dumnezeule…a fost superb…vai deci baiatul care l-a jucat pe demetrius a fost super…e superb deci va juuur e barbatul perfect vreu sa il am va rog are cineva id ul lui???!!?!?!?

  8. amalya spune:

    dar id ul baieatului c-el joaca pe Lisander il are cineva?e asa dulce ji pufos!!! am sa merg s-al m-ai vad!

  9. Beatrice Radu spune:

    Am fost la piesa si am ramas placut.. poate prea placut impresionata de naturaletea lui Lysander… Razvan Placsiencu il cheama pe actor… este superb. M-a fascinat intru totul . As vrea sa il cunosc. Am ramas.. poate spun prea mult.. dar .. sunt nebuna dupa el. Vreau sa il cunosc. Vreau sa stam de vorba. Vreun id?… se poate? cineva, daca are. Va rog mult. Sunt disperata. De la premiera tot incerc sa iau legatura cu el. Am descoperit aici mai multi din distributie care au dat comentarii. Va rog mult. Un id , ceva , de la razvan. Va multumesc

  10. Beatrice Radu spune:

    Amalia , daca se poate sa tinem legatura si sa ma anunti si pe mine cand gasesti ceva

  11. amalya spune:

    beatrice,eu la-m gasit dar nu til dau.

  12. nico spune:

    da, frumoasa piesa de teatru!
    imi aduc aminte prin anii `92-93 am jucat si eu in aceasta piesa. Eram la Liceul de Arta din Tulcea, iar regizorul a fost domnul Dore Ion.

  13. pucka spune:

    si acum tot domnul Dore s-a ocupat de piesa. pot spune ca am avut onoarea sa fac parte de 2 ori din distributia acestei piese, prima data in 2006 si a doua oara in 2010. multumim amatorilor de teatru si felicitari si multumiri actorilor ce au acceptat niste copii pe langa ei.

  14. cristina spune:

    o sa se mai joace aceasta piesa?:( am vazut’o o singura data si mi’a placut foarte mult..si as vrea sa o mai vad.

  15. asdfg spune:

    actorul care la jucat pe lisander il cheama Plaxiencu Razvan si este ultimul drogat si imputit. App id lui este nightwish9191@yahoo.com

Lasă un răspuns

