papanasi

Papanasi deliciosi, cu dulceata de afine, am mancat la Restaurantul hotelului LaParmac din Babadag.

papanasi

N-am mai servit de mult papanasii „cu mot”, adica biluta aia din mijloc. Iami.

9 Responses to papanasi

  1. Gabone spune:

    acum imi amintesc … cred ca te cunosc 😀 am fost colegi…

  2. daniela spune:

    Gabone, scz, numele nu-mi spune nimic.

  3. Gabone spune:

    am fost colegi ….prin 1-8 Gabi ma numesc , nu cred ca iti mai amintesti de mine

  4. daniela spune:

    hai mai Gabone, ca nu sunt asa batrana incat sa nu-mi amintesc de colegii mei. in 1-8 am avut mai multi colegi gabi, deci…???

    • Gabone spune:

      nu am fost decat eu Gabi :), ce detalii sau indicii sa-ti mai dau ? Insa nu cred ca e important, cine sunt eu. Mi-am amintit de tine uitandu-ma la poze, unde am facut si un coment

  5. daniela spune:

    daniellaungureanu. dar te rog, identifica-te cu intregul nume, pentru ca altfel nu conversam pe mes

    • Gabone spune:

      Cojocea Gabi- sau poate te confund, memoria nu e punctul meu forte, dar nu cred ca te confund.Poate acum iti amintesti, ma amuza situatia =)) .

  6. daniela spune:

    wow, da, am fost colegi, dar ai uitat de gabriel bejenaru si de gabriel puiu. eu chiar nu ma gandeam care dintre gabrieli poti fi. ok. iti scriu pe mail.

Lasă un răspuns

