dealul negru-vatra dornei

Din Vatra Dornei Bai ar trebui sa nu ratezi plimbarea cu telefericul pana la cota 1300, pe Dealul Negru. 15 lei/persoana- dus-intors

In partea dreapta a statiunii vei gasi soseaua care duce spre teleferic. Momentan se afla in reparatii, ceea ce ne bucura, nu?

1strada

Telefericul se afla la capatul strazii, in dreapta, imediat cum ai urcat  scarile:

2 scarile

Am imortalizat si cateva imagini pana sa ajung la teleferic:

3 priveliste

E prima calatorie pe care o fac cu acest mijloc de transport si m-au amuzat explicatiile ghidului: cu un ochi te uiti in fata iar cu unul te uiti la telescaun…??? (cu unul la slanina si cu unul la faina :))

4 teleferic

Am inteles ca este cel mai lung traseu de teleferic din tara, 55 min dus-intors. Sincer, mie mi s-a parut ca s-a terminat foarte repede. Am avut noroc de o vreme superba, calduta, cu soare vesel, insa in scurtele momente in care intra soarele in nori, mi-au cam clantanit dintii.

5 peisaje

De pe la jumatatea drumului nu mai vezi decat brazi falnici si casute ratacite:

6 brazi

7 casute

Carari de munte

8 carari de munte

Am ajuns la cota

9 la cota

10 la cota

Mi-a atras atentia Centrul de Echitatie

11 echitatie

Pentru ca Geanina mi s-a parut un pic mai scunda si destul de blanda, mi-am luat inima in dinti si am calariiiiiiiiit!!!!!! Un sfert de ora cu pasul furnicii, cred ca saraca iapa s-a cam plictisit, dupa cum se vede in poza (si cand spun asta ma refer strict la cal, da? nu la calaret!)

12 calareala

M-am mai plimbat o ora pe Dealul Negru, am baut un ceai la restaurantul din apropierea bazei de teleferic si apoi am coborat in statiune.

13 floricele

2 răspunsuri la dealul negru-vatra dornei

  1. eduard spune:

    Frumos. Si peisajul si mai ales imi place zona de munte. Si inca odata felicitari ca … ai reusit sa mergi calare …😀. Bravo.

  2. vasi spune:

    deosebit de frumos totul…te invidiez k ai ajuns acolo…eu nu am am mai fost pe acolo din 1994…trebuie sa ajung neaparat …telefericu nu era atunci…de echitatie ce sa mai vorbim… dar peisajul e totulllllll.

Lasă un răspuns

