obiective turistice in vatra dornei

30 de ore in Vatra Dornei- o excursie la foc automat. Am ajuns la destinatie  la ora 7 dimineata si am parasit statiunea a doua zi la 13.  Prezint fugitiv obiectivele turistice vizitate, pentru ca fiecare dintre ele va face  subiectul unui articol separat.

Ora 7 a diminetii: frig, ceata si cativa oameni pe peronul garii:

1gara

Raul Bistrita (din cate am inteles):

2de pe pod

Ceata deasa de la prima ora:

3vatra dornei

Mi-am inceput vizita in statiune cu Parcul Veveritelor, pe care l-am prezentat deja intr-un articol anterior:

7 veverite

8 vatra dornei

In parc se afla o frumoasa biserica, Sfanta Treime:

5 biserica sfanta treime

6biserica sf treime

Izvorul Sentinela, momentan secat, parasit:

4 vatra dornei

Muzeul Vanatorii si al Stiintelor Naturale:

9

Intrucat muzeul isi incepea programul mai tarziu, am ales sa ma mai plimb prin statiune:

10

11

Casa de Cultura:

12

Muzeul Etnografic (inchis si el la ora matinala):

13

Primaria, aflata in prelungirea muzeului:

14

Statuia lui Vasile Deac, aflata in fata Primariei. Personalitate importanta pentru vatra Dornei, Vasile Deac este cel care s-a gandit sa foloseasca forta raurilor umflate de ploaie pentru a cara busteni pe care ii exporta in Turcia.

22

In fata muzeului se afla un mic monument inchiant eroilor cazuti in Primul Razboi Mondial.

23

Strada

15

Scoala

16

O cladire care parea un hotel:

17

18

Biblioteca

21

19

Din sensul giratoriu m-am intors pentru a vizita muzeele.

20

A urmat o plimbare cu telefericul si o gustare pe Dealul Negru, la cota 1300.

25

Plimbarea de seara prin statiune:

24

Si a venit noaptea

26

A doua zi am avut diverse treburi de rezolvat, asa ca mi-am reluat activitatile de fotograf pe la ora 12. Si mi-am varsat oful pe ciorbita radauteana servita la pranz. Buna, n-am ce spune. Un fel de ciorba de burta, doar ca  burta e inlocuita cu bucatele de piept de pui.

27

Dupa masa am plecat spre Campulung Moldovenesc.

29

2 răspunsuri la obiective turistice in vatra dornei

  1. vasi spune:

    frumoase locuri ..pacat k le vedem atat de rar…ferice de tine k ai ajuns pe acele meleaguri…astept sa vina vara sa plec si euuuuuu….

  2. eduard spune:

    Frumos! Foarte interesante obiectivele turistice. Îmi plac foarte mult clădirile cu arhitectura lor. Iar peisajele sunt nemaipomenite … munte + brazi = frumusețe … pentru mine cel puțin. Frumos într-adevăr. Felicitări.

Lasă un răspuns

