am o noua floare

De ziua mea am primit un ghiveci cu o floare necunoscuta mie, cu multi boboci. Acum a inflorit si e o mandrete:

floricica

6 Responses to am o noua floare

  1. vasi spune:

    cred k e azalee…nu contează numele …contează frumusetea ei şi a stăpânei….

  2. iulia spune:

    vreau si eu floare asa frumoasa!!

  3. inlumealala spune:

    Foarte dragalasa…este gardenia. Iata ce spune amicul Google despre ea: Gardenia face parte din familia de flori Rubiaceae. Ea este originară din sud- estul chinei şi japonia. Poate creşte în înălţime cam 60 – 90 de centimetri şi în diametru 90 – 180 de centimetri

  4. daniela spune:

    lala, multumesc. nu stiam cum o cheama…

  5. just_me_cryss spune:

    de fapt eu am lasat commentul…sor’mea n-are nicio legatura cu florile 😛

  6. daniela spune:

    aha, sa stii cryss ca m-am gandit cum de comenteaza articolul lala si nu tu. acum am inteles! si cate detalii interesante…da, da, trebuia sa ma astept ca in spatele cuvintelor esti tu…multumesc

Lasă un răspuns

