sculpturi babadag

Nu pot comenta aceste sculpturi, pentru ca ma depaseste viziunea artistilor. Las imaginile sa vorbeasca:

babadag

6 răspunsuri la sculpturi babadag

  1. eduard spune:

    Dacă nu s-ar vedea ca sunt ieșite de sub mana omului, ai zice că ne aflăm la … Muzeul Trovantilor😉. Îmi place cum ai surprins panoramele … Felicitări!

  2. teekaz spune:

    buna, de proiectul aceste stii ? 4cetati

    si nu stiam despre cetatea L/ibida…

    poftim: http://www.bobbyvoicu.ro/proiect4-cetatea-libida-dobrogea.html

  3. daniela spune:

    teekaz, e foarte interesant, multumesc. stiu de cetatea Ibida, insa nu am vizitat-o.

  4. […] ca am vizitat prea putin din acest oras, iar daca eu nu am stiut, este bine sa stiti voi de ansamblul de sculpturi (via Daniela) de langa oras, poate il […]

  5. vicky spune:

    Locuiesc in orasul Babadag ,casa mea se afla la distanta de aprox 150m ,de aceste sculpturi .Va asigur ca sunt minunate,desprinse parca dintr-o lume mirifica.
    Da , Daniel sunt facute de mana omului cu multa truda si pasiune ,dar….din pacate au fost (unele din ele )distruse ,pur si simplu unii din semenii nostri s-au chinuit sa le darame ,ba tot in mod deliberat li s-a dat si foc😦
    Va astept dragii mei sa ne vizitati orasul si inprejurimile ,va asigur ca nu veti regreta ,va astept cu drag !

  6. vicky spune:

    Cu permisiunea ta Daniela ,voi posta si cateva fotografii …astept acceptul tau🙂 auguri !

Lasă un răspuns

