happy halloween

Multi dintre noi au prieteni americani sau vreo cunostinta plecata in America. Eu am pregatit pentru prietenii mei de peste ocean o surpriza de Halloween. Din punctul meu de vedere este o sarbatoare haioasa. De ce sa nu sculptam si noi un dovleac si sa nu facem o petrecere in pijamale? Asa ca m-am pus pe treaba. Mi-am adunat dovleci de prin curtile cunostintelor, am decupat vrajitoare, lilieci si  pisici infoiate, mi-am pregatit pahare speciale pentru suc si trandafiri uscati (ca sa dau o nota morbida decorului).

Va intrebati de ce m-am grabit cu pregatirile? Pentru ca plec din localitate, asa ca Halloweenul l-am petrecut cu 2 zile mai devreme…

holloween3

Iata cum arata cu lumina stinsa:

holloween

Buhuhu…Trick or Treat?

pahare

Happy Halloween Dan si Rox!

3 Responses to happy halloween

  1. Rox Si Dan spune:

    Iti multumim din suflet!!!!! Frumoasa surpriza….aici e nebunie totala…tre` sa ai mare curaj sa iesi dupa lasarea serii afara, atat e de infiorator…dar o sa facem poze si o sa-ti trimitem….ca sa adaugi colectiei…te pupam

  2. eduard spune:

    nice! trick or treat? frumos! Imi place cum ti-au iesit dovlecii,cum i-ai sculptat! frumos! Happy Halloween!

Lasă un răspuns

