bine ai venit, nikon!!!

O bijuterie de la Nikon: D3000. Si e a mea!!! Iupiiiiiii!!!

nikon D3000

8 Responses to bine ai venit, nikon!!!

  1. info-delta.ro spune:

    Sa-l stapanesti sanatoasa si sa faci multe multe fotografii cu el!

  2. eduard spune:

    Felicitări! După cum vad ți l-ai dorit de multa vreme! Sa-l stăpânești sănătoasa și sa vedem ce poate!

  3. Costello spune:

    Felicitari Daniella! si un milion de poze super cu el.

  4. cris spune:

    Sa-l stapanesti sanatoasa si ma bucur mult pentru tine …vezi „unele „dorinte se indeplinesc FELICITARI si multi pupici

  5. daniela spune:

    cris, multumesc, ne vedem la o sedinta foto, portret de copil(sau domnisoara)…

  6. GIGI spune:

    Sa-l stapanesti sanatoasa si ma bucur pentru tine ,e un vis implinit .Cred ca ai explodat de bucurie ca intradevar il ai .Meriti un astfel de aparat. P.S. sper ca nu este prea greu la transportat. PUP

  7. daniela spune:

    gigi, sa stii ca e un aparat foarte bun si usor de manevrat. ce-i drept atrage atentia! dar asta nu poate fi decat o mandrie…

  8. Alexandra spune:

    Si eu tocmai mi-am luat aparatul asta. Dar din cate vad tu ai un obiectiv mai profi. Eu am luat cu clasicul 18-55. Acuma mi-am amintit ca am vazut mai demult ca ti-ai luat si tu Nokin si m-am uitat daca nu cumva e tot 3000D. Super! La cat mai multe poze frumoase!

Lasă un răspuns

