mamici, dati-mi copiii la pozat!

Am o perioada foarte agitata. Astazi insa, am lasat totul balta si am plecat la „joaca”. Mi-am luat camera foto, mi-am sunat colega sa ne vedem in parc si i-am pozat domnisorica. 

Cristina:

Cum sa nu ma relaxeze inocenta ei? E o metoda antistress foarte buna!  A mers si cu ceva timp in urma, cand am iesit cu Elia. La urmatoarea cadere psihica, stiu ce am de facut!🙂

7 răspunsuri la mamici, dati-mi copiii la pozat!

  1. Liviu spune:

    Ai un fix să ții subiectul în mijlocul cadrului🙂 Simpatică domnișoara🙂

  2. daniela spune:

    Liviu, ai mila! Abia am primit camera! Dar da, am fixul simetriei. Si la decoratiuni sunt la fel: pe linie dreapta!🙂

  3. Radu spune:

    Ok, ai camera noua, cum s-ar zice, de amator cu pretentii. S-o lstapanesti sanatoasa si faci fotografii frumoase. Lumina buna! Dupa cum zicea Liviu mai sus scapa de fixul cu subiectul in centrul imaginii. E o regula de compozitie ce trebuie respectata pana la momentul in care vei invata cand si cum s-o incalci. Incerca sa googal-esti dupa tutoriale de fotografie. Vei gasi o gramada de sfaturi despre reguli de compozitie, despre iluminarea subiectului, despre setarile aparatului; e pacat sa ai un DSLR si sa-l folosesti pe „auto”. Succes in continuare!

    PS Multumesc pentru mesajul de pe blog, ai dreptate in privinta actualizarii, dar zilele mai scurte si mai incarcate, acum la sfarsit de an, ma obliga sa iau o pauza, scurta sper.

  4. daniela spune:

    Ehe…Radu, de timp ma plang si eu! Nu mai am ragaz nici sa „googal-esc”. pana incep sa am viziuni mai largi, imi place sa experimentez acest „portret de copil” care merge de minune la noua camera (aceasta functie nu o puteam folosi cu aparatul meu sony). in timp, voi descoperi si altele, ca de aia m-a inzestrat natura cu asa curiozitate!
    multumesc pentru sfaturi si tie si lui Liviu, le astept si pe viitor!

  5. info-delta.ro spune:

    Mie imi plac pozele tale. In general, mie imi place sa pozez copii. Fotografiile ies extraordinar datorita plajei mare a „mimicii” acestora si a dezinvolturii de care dau dovada in fata obiectivului. Pentru mine nu conteaza ca este centrat sau ca este pe auto, conteaza momentul surprins. Lasa copiii sa se joace si fa poze … rezultatul o sa fie extraordinar.

  6. dzd spune:

    :)) interesanta strategie pentru scaparea de stres
    ce camera ai primit ? ;;)

Lasă un răspuns

