manastirea dinogetia

Manastirea Dinogetia este construita de curand, pe un loc cu mare insemnatate istorica. Este un lacas micut pe care eu l-am vizitat pe inserat. Am incercat sa vizitez si Cetatea Dinogetia, dar nu mai era nimeni sa ne deschida si se auzeau cativa caini deranjati de prezenta noastra, asa ca am renuntat.

Manastirea se afla in satul Garvan (pe soseaua Tulcea-Galati) si se vede din strada, asa ca n-ai cum sa o ratezi!

11 răspunsuri la manastirea dinogetia

  1. eduard spune:

    Am trecut de multe ori pe lângă mănăstire … dar, ca de obicei, timpul nu mi-a dat voie sa o vizitez! Poate pe viitor voi avea mai mult noroc … a se citi timp … și o voi vizita! Frumos!

  2. vasi spune:

    O FI MANASTIREA LA STRADA DAR…NU AM VAZUT-O NICIODATA….POATE O SA FIU MAI ATENTA PE VIITOR SI O VOI VEDDEA…

  3. noviodunum.ro spune:

    Sunt surprins ca nu ai gasit pe nimeni la Cetate. In ce data ai fost si la ce ora?

    La manastire, atat staretul,parintele si fratii sunt extraordinari. Au mult de munca acolo sa puna in opera proiectul pentru viitoarea cladire a manstirii.

  4. daniela spune:

    La Cetate am fost prin octombrie, pe la ora 20-21, deja se inserase. E drept ca nu am insistat, pentru ca ne-am temut de caini si am facut repede cale intoarsa catre Manastire.

  5. noviodunum.ro spune:

    Da, era un pic cam tarziu pentru vizite. Trebuia sa indrazniti mai mult, paznicul trebuia sa fie acolo …

  6. petrica spune:

    este ceam mai frumoasa manastire si cu cei mai buni preoti

  7. Olimpiada spune:

    In plansul meu prelung am gasit atata liniste la Dinogetia!
    Le multumesc parintilor pentru tot!

  8. ioan spune:

    am vizitat manastirea dinogetia anul acesta si-mi aduc aminte cu placere de slujbele frumoase care se fac acolo!

  9. i. s. spune:

    pentru parintele Serghei,multa sanatate,pace si liniste sufleteasca!

Lasă un răspuns

