meteo- ceatza la tulcea

Dupa o saptamana cu soare puternic si vant primavaratic, abia asteptam ziua de sambata ca sa ies la o sedinta foto. Si cum se intampla de obicei, in weekend a fost frig si ceata deasa.

Si cand zic „deasa”, trebuie sa ma credeti! Desi auzeam sirenele unor vapoare sau salupe, nu am distins nimic prin perdeaua albicioasa. Doar o „umbra” din rapida de Sulina:

Pe mine ma stiti: oriunde ma duc, imi fac cate un prieten🙂 :

Ne-am plimbat impreuna -eu pe faleza, el in apropierea malului- si mi-a aratat ceva tehnici de pescuit (asta bonus pentru zecile de fotografii pe care i le-am facut). E drept ca nu ma grabesc sa incerc pescuitul fara undita…

In drum spre casa am surprins o incercare timida a soarelui de a iesi din valatucii de ceata pufoasa si norii mohorati:

Lasă un răspuns

