ne pregatim de sarbatoare

Cred ca toti locuitorii Tulcei au vazut deja bradutul din Piata Civica.

Pentru mine a fost primul semn de sarbatoare. M-a trezit la realitate, pentru ca eram rupta complet de calendar. Desi imi spuneam ca vine decembrie, parca nu realizam ca este luna forfotei dupa cadouri si decoratiuni, luna rezervarilor pentru distractia de Craciun si Revelion, luna concediului la munte…wow! Cate treburi restante am! Tocmai de aceea, daca vedeti articolul meu si va dati seama ca nu v-ati ales destinatia pentru excursia de Craciun sau ornamentele pentru brad, grabiti-va!Decembrie bate la usa!

 

4 răspunsuri la ne pregatim de sarbatoare

  1. eduard spune:

    Într-adevăr, vin sărbătorile, dar cum suntem atât de ocupați, am și uitat sa ne bucurăm! Noroc de tine ca ne aduci aminte! Bradul e foarte frumos și … apropo, și în curtea bisericii de la spital s-a împodobit un brad, e frumos și acela!

  2. info-delta.ro spune:

    Vin Sarbatorile! Abia ieri am realizat acest lucru, cand am vazut ca se impodobeste orasul cu luminite! Cotidianul din ce in ce mai agitat ne face sa uitam ca … Vin Sarbatorile!

  3. vasi spune:

    Vin sarbatorile….vin sarbatorile….trezirea si la cumparaturi …la pregatiri…k altfel ….ne ocoleste MOSUUUUUUUU…

  4. claudia spune:

    in sfarsit avem bradul in piata civica….abia astept revelionul sa trecem in anul nou cu totii…..anul trecut am avut o dezamagire cand am vazut o mare de oameni adunati pe faleza pregatiti pt anul nou ……si nu s-a intamplat nimic

Lasă un răspuns

