veste de la eblogs

Cititorii mei fideli stiu ca mai am un blog, pe eblogs.ro. Am fost anuntata cu respect ca va fi sters, pentru ca eblogs era doar un proiect pilot (nu ca ar fi prima data cand patesc asta, deja sunt imuna la astfel de vesti, dupa ce am pierdut site-ul Tulcea-dap.ro🙂 ). In urmatoarele zile voi transfera articolele de pe eblogs pe wordpress, pentru a salva informatiile. Sper sa nu va plictisesc cu informatiile si fotografiile mai vechi…Oricum, sunt putine, cam 12-13 articole!

3 răspunsuri la veste de la eblogs

  1. Liviu spune:

    Dacă te pot ajuta http://www.punctweb.com/de-dat/blogeri-tulceni-56.html dă un semn. Valabil și pentru alții

  2. daniela spune:

    Liviu, iti multumesc. Adevarul ca nu prea stiu cum sta treaba cu blogurile si cu site-urile, iar in pagina pe care mi-ai trimis-o ma uit ca la o povestire in chineza…

  3. Liviu spune:

    Păi, pe scurt, e simplu: ofer gazduire gratuită, financiar vorbind, blogerilor tulceni, sau celor care vor să devină blogeri🙂 Tot ce trebuie sa aiba este un nume de domeniu (www.nustiuce.ro) și voință🙂 Pe larg, în pagina menționată

Lasă un răspuns

