copii mici si …foarte mici

Mi-am petrecut ziua de 1 Decembrie cu tatici si mamici, cu aparatul pe pitici:

Sergiu:

Si Robert:

Taticul lui Robert mi-a propus sa-mi dea copilul cateva zile, ca sa poata si el sa se odihneasca, iar eu sa ma satur de fotografiat. L-as lua, insa in afara de fotografii, nu stiu ce sa-i mai fac. Dar, nu e cazul sa ma ingrijorez, ca „nu-si da tata sarmaluta…” :).

2 Responses to copii mici si …foarte mici

  1. Bucur Alexandra spune:

    eu si Robertito:X MICUTZUL:x Ar fi o idee super sa punem ultima poza pe tortul lui;))dar sa vedem dak reusim:D

  2. daniela spune:

    se face comanda la cofetarie, te duci cu poza si o imprima pe tort. de asta am zis ca ma ocup eu.

Lasă un răspuns

