cand sfantul pantelimon spune: aprobat!

M-am gandit cum sa-mi numesc acest articol: „ai grija ce-ti doresti, ca aia primesti!” sau ” ce am vrut am capatat…cu varf si indesat”. Dar sa va spun despre ce este vorba.V-am povestit in vara ca am fost la Techirghiol, iar in curtea manastirii este statuia Sfantului Pantelimon: „Oamenii obisnuiesc sa isi puna o dorinta si sa incerce sa lipeasca un banut pe placuta statuii. Daca banutul se prinde de placuta, inseamna ca dorinta se va implini. Va spun eu pana la sfarsitul anului daca e adevarat sau nu, pentru ca banutul meu s-a lipit”- asta scriam in artoclul din august.

Asadar banutul meu s-a lipit. Cum in proiect aveam schimbarea casei, iata ca dorinta mea a fost legata de acest vis, si anume „sa ma mut in casa noua pana la sfarsitul anului”. Si au trecut lunile august, septembrie, octombrie, iar eu asteptam cu nerabdare achizitia noului imobil. Pe  la sfarsitul lui octombrie toate planurile legate de noua casa mi s-au naruit: mi-am dat seama ca anul acesta sub nicio forma nu pot suporta financiar costurile unei locuinte. Astfel stand lucrurile, m-am bosumflat pe Sfantul Pantelimon, ca doar mi-a promis ca ma mut…

La inceputul lunii noiembrie insa, institutia la care lucrez si-a extins aria de activitate si asa m-am trezit ca raspund de ditamai cladirea, cu trei etaje, de 9 oameni (si cu Manole zece-adica eu) si de 50 de beneficiari! Mai pot sa fiu suparata pe Sfantul Pantelimon? Daca asta am cerut, asta mi-a dat: casa-i noua, de mutat m-am mutat!  Dorinta a fost aprobata de Sfantul Pantelimon! Daca n-am dat mai multe detalii…ce sa faca Sfantul, sa ghiceasca ce vreau eu?! De unde sa stie ca sunt om cu dorinte  modeste si vreau doar o garsoniera? Acum ma simt coplesita de atata genorozitate…Nu pot spune ca sunt nemultumita, vorba aia…n-as vrea sa mi se ia darul…Si apoi, o fi vazut Sfantul ca sunt om bun si merit o casa maaaaaare, cu familie numeroasa, de mi-a dat atatia metri patrati si atata populatie in grija!

Si totusi, eu ma gandeam doar la o locuinta micuta, dar care sa fie a mea, sa pot sta zi si noapte acolo! Insa Doamne fereste, bine ca nu mi-am pus dorinta astfel : „as vrea o camera doar a mea, in care sa stau zi si noapte”, ca poate primeam vreo celula de puscarie, sau vreo coma profunda intr-o rezerva de spital! Ce sa spun? Cred ca si Sfantul Pantelimon are simtul umorului🙂

Dincolo de gluma, vis-a-vis de dorinte, o colega imi spunea ca Dumnezeu iti da atat cat poti duce. Degeaba ii ceri o masina traznet, poate daca ti-ar da-o, ai face accident. Daca nu ti-o da, este pentru a te proteja. Cerceteaza cu atentie! Tie ce dorinte ti s-au indeplinit anul acesta?

Lasă un răspuns

