mi-am schimbat tema, dar naravul ba!

Pentru ca in WordPress a inceput sa ninga, m-am gandit sa schimb tema cu una mai inchisa, care sa scoata in evidenta fulgii de nea. In rest, structura blogului este aceeasi.

3 Responses to mi-am schimbat tema, dar naravul ba!

  1. daniela spune:

    sa-mi spuneti daca va place…

  2. info-delta.ro spune:

    Sincer? Imi place ca ninge! Nu trebuie sa te iei dupa mine, dar eu agreez temele curate, deschise, luminoase. Asta ca ai intrebat daca ne place 🙂

  3. eduard spune:

    Recunosc ca și mie îmi place ca ninge … dar mi-as dori sa ningă și afara! Nu de alta, dar sa simțim cu adevărat ca e iarna! Poate avem norocul sa ningă de sărbători! In rest arata bine! Oricum, nu va dura mult, ci doar pana apare primul ghiocel! Spor la treaba în continuare și sa ne alinți cu articole la fel de frumoase!

Lasă un răspuns

