ghetutele lui mos nicolae

Imi amintesc cum ma amagea mama de Mos Nicolae: „anul asta Mosul a luat-o din partea cealalta a orasului si pana la noi i s-a mai golit sacul, dar la anul, incepe impartirea cadourilor de la noi si atunci iti va aduce mai mult”. Si „la anul”  mama imi spunea acelasi lucru.  Acum insa, am invatat sa negociez. Si daca  Mosul indrazneste sa vina la mine cu sacul gol, nu-l las sa plece pana nu-mi obtin „cadoul”. Cum? Pai sa va invat: daca Mosul nu are nimic in sac pentru voi…hm…luati-i ghetutele :)!!!

2 răspunsuri la ghetutele lui mos nicolae

  1. noviodunum.ro spune:

    Superb!
    Felicitari!!

  2. info-delta.ro spune:

    Recunosc ca imi doresc si acum cand nu mai sunt copil de mult sa vina si la mine Mos Niculae. Si spre bucuria copilului din mine … vine mereu!

Lasă un răspuns

