manastirea casin-bacau

Despre Mănăstirea Caşin nu ştiu prea multe. Am ajuns în sat la o oră mai înaintată iar la mănăstire deja nu se mai afla nimeni. Zona este foarte frumoasă iar şoseaua este reparată de curând.

Nu ştiu dacă Tunelul lui Ştefan se poate vizita. Intrarea în tunel este foarte strâmtă şi mi-a fost teamă să cobor singură (grupul meu nu a vrut sub nicio formă să intre acolo, motivând că sunt şobolani).

Am mai vizitat un turn cu o scară foarte ingusta, de  unde mi-a făcut plăcere să fotografiez satul şi monumentul din faţa mănăstirii prin ochiurile de fereastră.

Probabil ca sala spre care ne-a dus acea scara ingusta nu se vizitează, dar dacă tot nu era nimeni să ne oprească, am fost curioşi. Să ştiţi că nu am stricat şi nu am furat nimic de acolo!

Brazi in fata manastirii

Lasă un răspuns

