voteaza valea fagilor

Un proiect pe care ar trebui sa il votam cu totii. Stirea am preluat-o de la noviodunum.ro, la sesizarea Info-delta si va rog sa votati si sa o dati mai departe!

„…1. intrati pe site-ul  http://www.taraluiandrei.ro/ModCity/VoteProject.aspx 2. In tabelul cu “Proiectul lunii Decembrie” selectati “Sistem de salubrizare si gestionare a deseurilor” care este in a 2-a parte a tabelului;
3. completati mai jos datele voastre;
4. Veti primi un e-mail, pe care trebuie sa-l confirmati. Altfel votul nu este valabil
Proiectul “Sistem de salubrizare si gestionare a deseurilor” a fost propus de ASOCIAȚIA NATURA ZÂMBEȘTE MARIAN ILIE – PREȘEDINTE in parteneriat cu COMUNA LUNCAVITA…”

7 Responses to voteaza valea fagilor

  1. […] mai scris despre acest proiect și: Daniela Ungureanu, Aurel Daniel Stănică, […]

  2. […] mai scris despre acest proiect și: Daniela Ungureanu, Aurel Daniel Stănică, info-delta.ro, Liviu […]

  3. Liviu spune:

    Susțin și eu, pe blogul personal și pe iubesctulcea.ro

  4. eduard spune:

    Am votat si eu si cred ca este o initiativa foarte buna! Bravo tuturor!

  5. Buna, am votat si eu proiectul pentru ca intamplator: compania pentru care lucrez are tangenta cu Luncavita intr-un proiect al MCSI – Economia bazata pe cunoastere, pentru ca m-am vazut cu Marian Ilie chiar in noiembrie, asa am dat o tura pe la primarie – am venit dinspre Nifon prin padure, pana sus la Luncavita – si pentru ca din partea tatei, am rude in Balabancea/Hamcearca…da…Luncavita se misca bine in ultimii ani…si nu in ultimul rand pentru ca militez pentru punerea in valoare a Dobrogei de Nord…which rulz..!!!

  6. info-delta.ro spune:

    Sper ca nu ati uitat de proiectul pe care impreuna cu multi altii am incercat sa-l promovam. Ei bine, daca nu stiati, proiectul propus de “Asociatia Natura Zambeste” in parteneriat cu “Comuna Luncavita” a castigat!

  7. Felicitari noua, da am votat proiectul, bravo Luncavita , felicitari „Natura zambeste”…poate da si Marian de veste la presa din Tulcea…chiar daca finantatorul este PETROM, le cere voie sa dea un comunicat de presa

Lasă un răspuns

