florile mamei

In articolul anterior am uitat sa postez fotografiile cu florile mamei. Adevarul ca nu este prima data cand uit de ele, numai de cate ori imi repeta mama „sa nu uiti sa-mi uzi florile” si eu ca un copil intelegeator raspund „da mama, cum sa uit, imediat le ud!”. Evident, in urmatoarea secunda in care am inchis telefonul, am si uitat de flori, iar cand vine mama acasa, imi pregatesc repede o gluma, ca sa nu se poata supara pe mine : „eu le-am udat, dar un extraterestru le-a baut toata apa…” sau „le-am udat, dar s-a evaporat apa de la caldura…” Iubesc florile, dar uit sa le ud, de aceea in colectia mea am numai cactusi.

Lasă un răspuns

