ninge neincetat

La Tulcea ninge de ieri noapte, astfel ca drumul spre munca a fost neasteptat de placut.

Seara, cu mic cu mare, tulceanii au iesit la sanius

Surpriza mea a fost mare cand m-am intors acasa si am gasit sub geam…un om! Un om de zapada, facut probabil de vecinii mai mici:

Acum noi, vecinii de la parter avem o mare grija: sa nu strice nimeni omul de zapada, trofeul blocului 🙂 Chiar daca seamana cu un pinguin, ziceti voi daca nu v-a facut sa zambiti…

One Response to ninge neincetat

  1. eduard spune:

    A fost într-adevăr foarte frumos ieri, cu zăpada așezată peste tot! Mai puțin plăcut în schimb pentru conducătorii auto … cine nu avea lanțuri sau anvelope de iarna … s-a cam aventurat, iar unii chiar au avut de pătimit! Chiar eu a trebuit sa aștept la coada 2 ore ca sa schimb anvelopele, dar a fost foarte bine! S-a simțit diferența! Dar azi (16.12) nu mai îmi place … ploaia a stricat tot farmecul! Dar asta e, nu le poți avea pe toate! DAR FOTOGRAFIILE SUNT SUPERBE! TINE-O TOT ASA! FELICITĂRI!

Lasă un răspuns

