d-ale carnavalului

Carnaval la Jean Bart! Piesa deosebita, distributia extraordinara, am numai cuvinte de lauda…Merita sa participi (ca spectator, evident).

6 răspunsuri la d-ale carnavalului

  1. Liviu spune:

    Deci tu ai fost cea cu blitz-ul😀

  2. daniela spune:

    hm…cred ca da. publicul a fost rabdator, n-am auzit nicio injuratura…sau poate am eu probleme cu auzul?!?

  3. Liviu spune:

    He he, nu, n-a înjurat nimeni🙂

  4. vasi spune:

    merita toate aplauzele ….niste artisti adevarati…chiar daca sunt la inceput de drum…interpretare de nota zece…costumele ..cesa mai spunem…toate la cota maxima….despre blitz-uri ce sa mai spun k pe mine ma cam deranjau chiar daca erau de la fiica mea….dar asat e vrem si amintire la plecare nu????

  5. Bogdan Odagiu spune:

    Va asteptam pe 12 martie la premiera spectacolului „Arlechino sluga la doi stapani” (in rolul principal „Arlechino”-Robert Neagoe)

Lasă un răspuns

