bradul din luncavita

Am trecut in goana mare prin Luncavita, se inserase si vroiam la caldurica. Luncavita s-a pregatit frumos de sarbatoare, asa ca am oprit sa…ma zgaiesc la brad🙂 Frumos! Aceeasi surpriza am avut-o in Ianca, langa Braila, tot orasul impodobit cu luminite de la un capat la altul. Doar ca acolo n-am oprit.

4 răspunsuri la bradul din luncavita

  1. vasi spune:

    Chiar un brad deosebit…bravo PRIMARULUI…Am auzit k a avut loc si un spectacol de colinde si obiceiuri de iarna in aceasta localitate k au scos si un CD cu un cor barbatesc deosebit se preocupa dl PRIMAR…k la indemnul lui s-au facut toate acestea…

  2. Stefan ILIE spune:

    Va multumesc pentru aprecieri, pentru proiectele in care ne sustineti, pentru intregul ajutor, fara de care ideile nu pot prinde contur. Va astept la Luncavita pentru a vizita mult mai multe locuri deosebite. Deasemenea contati pe ajutorul meu in activitatile pe care le veti intreprinde!
    Cu prietenie,
    Stefan ILIE
    Primarul Comunei Luncavita
    primar@comunaluncavita.ro
    primarialuncavita@yahoo.com

  3. angik spune:

    Am copilarit in Luncavita si recunosc ca obiceiurile lor sunt cu totul deosebite precum si spectacolele sustinute de ei. Felicitari celor care se ocupa si nu lasa sa dispara aceste obiceiuri frumoase. Cat despre brad recunosc ca e super. La multi ani!

  4. iulia spune:

    ooooo brad frumos….

Lasă un răspuns

