am revenit la tema mea

Daca nu mai ninge in wordpress, mi-am schimbat la loc tema mea albastra. Ca tot primisem reclamatii privind fondul negru…

2 răspunsuri la am revenit la tema mea

  1. eduard spune:

    Într-adevăr, acum e mai luminoasa, dar mie chiar îmi plăcea tema precedenta, dădea un aer misterios și cumva intim. Ma făcea sa ma gândesc la un șemineu cu câțiva butuci arzând, cu un pahar de vin roșu și o atmosfera călduța într-o seara friguroasa, alături de cineva drag. Oricum, cel mai important e ceea ce scrii și nu aspectul exterior. La cât mai multe articole și … sa ne trăiești cu numele (doar e Sf. Iordan, nu?).

  2. daniela spune:

    multumesc

Lasă un răspuns

