pensiunea sport, stefesti

Recomand Pensiunea Sport, Stefesti, Slanic Prahova. Nu ma plateste nimeni sa-i fac reclama, doar ca mie mi-a placut foarte mult!!!

7 Responses to pensiunea sport, stefesti

  1. dzd spune:

    suuuper eleganta ;x si exterior si interior
    gradina frumos amenajata
    doar geamurile de pe hol imi dau senzatia ca e puscarie :)) cum era salonul ala de nefumatori din barul dinspre Bacau ,daca ti`l amintesti

    • gogan spune:

      merita sa duci in cantonament niste copii,putin mai mofturosi fata de mancare?au varstele intre 7ani si 10 ani?sunt conditii? sunt baieti si sunt mai nazdravani nu deranjeaza? va rog sa-mi raspundeti

      • daniela spune:

        cel mai bine este sa telefonati la pensiune, va dau toate detaliile! nr de tel il gasiti pe site-ul pensiunii sport

  2. iulia spune:

    mie mi-mi place magarusul si trasura 😀

  3. ionut spune:

    cei din partea locului nu siu ca au asa ceva in comuna lor….dar poate le este mai comod sa afle de pe net….nici eu nu stiam cum arata pensiunea terminata desi am dat o mana de ajutor pe acolo…

  4. Baby spune:

    Si eu am petrecut Pastele la aceasta pensiune. Ne-am simtit minunat, iar mancarea a fost exceptionala. Cu siguranta o sa ma ne ducem.

  5. gogan spune:

    am fost la copil in cantonament.totul este super(mancare ,cazare,totul).copii nostri super rasfatati,sau acomodat iar cand ne-am dus la ei nici nu ne-a bagat in seama noi ne asteptam sa planga si sa vrea acasa(au 7 si 8 ani).Au mincat tot ce le-a dat si au spus a totul e bun

Lasă un răspuns

