un banc

Nu e genul meu sa scriu bancuri pe blog, dar asta m-a distrat foarte tare. Mi l-a trimis o prietena intr-un moment de maxima incordare. M-a destins si sper sa nimereasca si la voi la fel:Cand sotul a ajuns la hotel s-a decis sa scrie un e-mail dar a gresit o litera din adresa si e-mailul a fost trimis la alta adresa. Emailul ajunge la o vaduva ce venise tocmai de la inmormantarea sotului ei. Citeste e-mailul si lesina. In e-mail scria: „Draga mea,am ajuns bine.Probabil te va surprinde sa primesti vesti de la mine pe aceasta cale,dar acum au calculatoare aici si pot trimite mesaje celor dragi.Doar ce am ajuns si am verificat ca totul sa fie in regula pentru venirea ta ,vinerea viitoare.Abia astept sa te vad si sper ca aceasta calatorie sa fie la fel de linistita ca a mea.Nu-ti lua prea multe haine,caci aici e o caldura infernala „

4 Responses to un banc

  1. Liviu spune:

    Bestial 😀 😀 😀

  2. dzd spune:

    =)) df :)))
    sa primesti un asa mail,o iei razna :)))
    bine gandit bancul

  3. dzd spune:

    l`am adoptat si eu articolul..si am pus sursa 😀

Lasă un răspuns

