petrecerea de acasa a bebelusului

Cine nu are chef sa-si serbeze botezul bebelusului la restaurant, poate organiza o petrecere memorabila si la domiciliu, cu ajutorul prietenilor. Fiecare vine cu o idee si cu … o mana de ajutor. E drept ca ce este mai greu, ramane tot in sarcina parintilor…

Decoratiuni pentru masa festiva (ideile imi apartin, ca doar imi recunoasteti stilul…):

Procesul de pregatire a meniului (aici nu mi-am adus contributia):

Si iata rezultatul:

Tortul bebelusui (comanada la Doo-Doo):

Tortul nasilor (comanda, dar nu stiu unde….):

3 răspunsuri la petrecerea de acasa a bebelusului

  1. angik spune:

    Foarte frumos … La muti ani sa traiasca bebelul (ROBERT), multumim ca ne-ai incantat cu asa meniuri …fara cuvinte felicitari bucatarului. Torturile sunt superbe.”va urma”

  2. Bucur Alexandra spune:

    Mikutza mea e botezata:X superbe poze:* Sa ne traiasca fotograful:X

  3. info-delta.ro spune:

    Ce restaurant? Ce am vazut aici este extraordinar! Felicitari, arata totul f f f bine!

Lasă un răspuns

