valentine`s day

Sarbatoriti Ziua indragostitilor?  

Sa nu credeti ca am stat sa scobesc in zapada inimioare, doar ca am alunecat pe langa o scobitura si cand mi-am retras piciorul, zapada a ramas asa, in forma de inima. Nu puteam sa nu imortalizez momentul, ca doar e ziua indragostitilor, nu? Ce coincidenta!

Mesajul meu de Valentine`s day (eu nu prea stiu engleza, asa ca nu am pretentia sa fie corect gramatical, important este ca iubitul meu sa inteleaga ce-am vrut sa transmit) 🙂

 

2 Responses to valentine`s day

  1. daniela spune:

    sa nu credeti ca iubitul meu a ramas fara replica la acest post, doar ca mesajul nu e public 🙂

  2. iulia spune:

    =)) imi dau seama ca nu e public… dar am ramas surprinsa la faza cu alunecatul… esti o artista si cand nu vrei… =)) super… :*

Lasă un răspuns

