multa iarna, putina primavara

4 Responses to multa iarna, putina primavara

  1. vasi spune:

    ai perfecta dreptate …parca nu mai vine primavara cea mult dorita…

  2. just_me_cryss spune:

    S-a furat cumva Primavara? Daca da, o putem recupera cumva? Chiar incepem sa-i simtim lipsa tot mai puternic…:(

  3. iulia spune:

    am furat eu primavara la onesti… 😛

  4. daniela p spune:

    Salut !Pentru mine iarna asta, a fost (mi se pare oarecum mai usor cind spun a fost )cea mai grea din viatza mea .
    Ghioceii din fotografie ,imi aduce in minte o amintire ,cind eram prin clasa intiia -am cumparat ghiocei cu tot cu radacina ,i-am pus acasa intr-un ghiveci cu pamint si eram foarte incintata …
    Succes !

Lasă un răspuns

