semne de primavara

Ce credeti ca am simtit cand am vazut asta?

La inceput o bucurie enorma. Vai, ce dragut, floricele delicate de primavara! Apoi m-au napadit o serie de ganduri nostalgice. Mi-am amintit ca aparatul meu foto sta in poseta de cateva saptamani cu bateria descarcata, fara sa-l bag in seama. Mi-am amintit de blogul meu care n-a mai vazut ceva nou de foarte mult timp (mi-am pus intrebarea cum de mai am inca cititori?). Mi-am amintit de Dragobete,  care a trecut fara sa strig „te iubesc”, de ghioceii din gradina pe care i-am vazut in urma cu vreo 2 saptamani ca dau sa infloreasca, iar de atunci…Hm…Cate evenimente am ratat anul asta! Merit un weekend …placut! Si voi sa aveti parte de unul la fel! Pregatiti aparatul foto si la drum!!!

Lasă un răspuns

