pensiunea onix tulcea

Evadeaza! Cei care isi doresc o clipa de intimitate, dar nu vor sa plece departe de oras, pot alege Pensiunea Onix, str. Livezilor nr. 5. Este construita recent (si-a inceput activitatea de un an), are 6 camere si conditii bune. Asezata pe malul apei,  intr-o zona linistita, Onix este locul pe care nu vei regreta ca l-ai ales.

Extra sfaturi: Rezerva camera din timp, eu cand am vizitat pensiunea erau toate ocupate. Tel. rezervare: 0742.483.455. Intreaba de camera 4, este singura cu jacuzzi. Lista de preturi nu o voi publica, e posibil sa apara schimbari.

14 răspunsuri la pensiunea onix tulcea

  1. infodeltaro spune:

    Arata super bine pensiunea!Ii astept pe proprietari sa o inscrie la noi pe site!

    • daniela spune:

      info-delta, eu le-as fi transmis sa se inscrie pe site, dar nu mi-au placut serviciile de la ei. lipsa persoanalului calificat se simte si este pacat pentru ca pensiunea este de 4 stele si are potential foarte mare. chiar vorbeam cu niste cunostinte, de curand, care au fost acolo si nu au gasit pe nimeni. cand au sunat, a venit administratorul, insa inauntru era foarte foarte frig, desi isi facusera rezervare cu o saptamana inainte!!! Ca sa se inteleaga, laud locul, laud imobilul, dar serviciile sunt nesatisfacatoare.

  2. vasi spune:

    super…nu stiam k avem asa ceva in orasul nostru…daca nu-si fac publicitate au pierdut mi-am rezervat loc de distractie pt.8 martie in alta locatie……

  3. Inna spune:

    Interiorul imi inspira kitsch..lustre sclipicioase, elemente de design ce nu au legatura intre ele, nu stiu ce v-a placut voua, mai ales ca se vrea a fi de 4 stele..

  4. daniela spune:

    mie mi-au placut imprejurimile, cactusii infloriti, piscina si jacuzzi. nu mi-au placut senzatia de inghesuiala din interior si serviciile. adevarat, nu este de 4 stele, ar trebui cotata la mult mai putin.

  5. Inna spune:

    Da, imprejurimile sunt cu siguranta de vizitat, merita.

  6. ANIA spune:

    Pensiunea ONIX nu este o locatie sigura. Am prieteni care au fost acolo, au inchiriat toata vila si pe langa faptul ca proreietarul nu a fost serios si cand au ajuns ne se puteau caza pt ca nu erau camerele libere au mai fost si BATUTI. LOCUL ESTE FRECVENTAT DE GOLANII DIN TULCEA ASA CA NU MEGETI ACOLO PT CA DESI E SUPERB ESTE FOARTE PEICULOS.
    PROPRIETARUL PERMITE ACCESUL TUTUROR NEAVENITILOR PUSI PE SCANDAL CHIAR SI IN CINDITIILE IN CARE ATI INCHIRIA VILA INTEGRAL.

  7. dana spune:

    Reply ANIA

    Neavenitii din Tulcea nu s-au luat la bataie cu voi din senin.Sa nu uitam ca voi ati veniti pregatiti cu pistoale….Daca ati venit sa va simtiti bine si ati fost asa de corecti,de ce ati solicitat paza?????Nu cumva voi erati deja pusi pe scandal dupa 13 sticle de whisky?La ora 9 dimineata cand au ajuns „neavenitii”,voi nici nu erati treziti din betie,asa ca orice intrebare va deranja.Am avut impresia ca voi aveati musai nevoie de publicitate,trebuia sa stie pro-tv-ul ca marile personalitati au calcat umilul pamant tulcean.Imi pare rau sa va anunt,dar pana la voi, si dupa voi,NU AU MAI EXISTAT SCANDALURI!!!!
    Dar de,sa zicem ca omul la betie se mai crede imparat si chiar si cu toate vorbele urate aruncate,adevarul a iesit la iveala,iar lucrurile merg mai departe cu si fara vointa unora.

  8. mihai spune:

    buna ziua .doresc si eu sa stiu dc vila e ok.vreau sa vin la tulcea si sa plec la pescuit diresct de la vila.vroiam sa stiu dc pe aproape se poate pescui:;__++++

    salutare la toata lumea

    • george spune:

      Da,vila este ok.dar,dupa cum bine se stie niciodata nu poti multumi pe toata lumea mai ales pe unii Romani fara educatie si care nu inteleg ca,chiar daca au platit niste servicii trebuie sa respecte si niste reguli.Cine vrea sa vina si sa se convinga singuri

  9. violeta spune:

    Buna ziua tuturor,
    Am fost si eu la aceasta pensiune,si intradevar serviciile lasa de dorit.In aceasta locatie se vede ca au fost bagati multi bani ,dar este pacat ca nu stiu sa valorifice ceea ce au acolo.Nesereozitate patronului in legatura cu incheierea unei intelegeri facuta in scris cu pretentile lor, mai mult decat ale noastre desi au incasat ptr inchirerea in totaliatate a pensiunii plus micul dejun(care a continut toata saptamana o zi omleta si o zi ochiuri cu niste felii transparente de mezeluri(trei la numar))3900 de lei.Chiar din prima zi au incercat sa ne pacaleasca zicand ca acontul dat a fost de 1130 lei,in loc de 1150,apoi la sosirea noastra tocmai din Brasov impreuna cu alti prieteni din Elvetia si Costa Rica ne-a intampinat administratorul foarte mirat ca am venit cam devreme(ora 10)si nu sunt libere inca toate camerele,nu a fost nici o problema ne-am dus in oras si am luat masa acolo intorcandu-ne spre seara.Cand am ajuns piscina era plina de copii care faceau destula galagie,administratorul intrebandu-ne daca ne deranjeaza daca vor veni pe perioada cat stam noi acolo ,bineinteles ca le-am spus ca si noi suntem 12 persoane si vrem sa avem intimitate si liniste dar nu ne deranjeaza cat suntem plecati sa o foloseasca si altii mai ales ca piscina nu este asa de mare.Ne ofereau tot timpul bere si sucuri din frigiderele lor care nu erau in priza va dati seama ce bune erau ,le scoteau din fiebator nu din frigider si le bagau in congelatorul de inghetata ca sa le raceasca.Meniul lor la pranz continea trei ciorbe si trei felul doi pe care trebuia sa ne gandim cu o zi inainte sa comandam.Am mancat o singura data unii ciorba de peste si altii de pui a fost acceptabila,asa au pierdut o gramada de bani fiindca nu sunt profesionisti iar noi cheltuiam pe o masa de pranz in oras cate 300-450 lei ,asa ca nu stiu daca voi recomanda vreodata cuiva sa mearga acolo.Ar mai fi multe de povestit despre ospitalitatea tulceana chiar si la unele restaurante din oras.

  10. george spune:

    Da,aveti dreptate s-au investit multi bani si tocmai de aceia trebuie sa respectati niste reguli elementare cum ar fi de exemolu,curatenia ceia ce la grupul dv nu sa vazut.Cit despre micul dejun ce ati fi vrut sa contina un mic dejun de 10 lei?Eu va inteleg ca sunteti ardeleni si sunteti invatati cu slana si palinca ,cum de altfel ati venit cu ele in traista .Si cu cazarea era normal sa fiu mirat pentru ca daca sunteti asa de plimbata cum pretindeti ar fi trbuit sa stiti ca ziua de cazare incepe la ora 12 si se incheie la ora 12 ziua urmatoare.Pe dv daca v-as fi dat afara la ora 9 ca imi vin alti turisti cum v-ati fi simtit?Cind ati ajuns v-am intrebat daca vreti sa serviti masa si ati zis ca nu vreti ca mergeti in oras sa faceti cumparaturi si mincati in oras si nu cred ca vi sa luat bani in plus la cazare,a fost intradevar o neintelegere pentru ca pe op-ul de la banca nu se intelegea bine dar nu au fost discutii contradictorii a fost doar o simpla intrebare si nu sa platit 3900 sa platit 3120 calculati si dv,130 pe noapte ori 4 nopti ori 6 camere si vedeti cit va da cred ca vb in nestiinta de cauza.Era normal sa gasiti clienti la piscina dv aveati doar 12 sezlonguri ,nu ati inchiriat si piscina doar camerele.Cit despre bauturile care vi le-am oferit nu erau cum spuneti dar daca dv ati venit cu bidoanele de bere la 2 litri asa ca niste oameni care se respecta cind merg in concediu doar nu era sa mearga frigiderele de pomana.Meniul contine mai multe feluri cred ca nu ati vazut bine din cauza impresiilor pe care le aveati dar,avem si preparate din peste ,pui,porc,ciorbe ,dar dv v-ati multumit sa stati sa va afumati la gratar toata ziua decit sa serviti masa civilizat ca tot omul care intradevar merge in concediu sa se relaxeze nu sa stea pe balta sa prinda trei bibani ca sa -i faca la gratar.M-as mira sa fi dat 450 pe o masa in oras la cit de zgirciti ati fost si plus de asta nici nu prea ati fost in oras pentru ca erati tot timpul ocupati sa suflati in foc sa aprindeti grataru.Si stiti ceva chiar nu mi-as dori sa va mai am de clienti.Am avut grupuri din Elvetia,Ungaria si au fost foarte multumiti ba mai mult au lasat si cadouri la plecare,dar,au fost oameni plimbati care au stiut sa aprecieze ceva frumos.Asa ca alta data daca vreti sa mai plecati in concediu sa va afumati la gratar mergeti cu,CORTUl este cel mai bine ptr dv,si este si eftin asa cum vreti.

  11. violeta spune:

    Vocabular de mahala,las pe altii sa decida ce fel de personal lucreaza acolo.

Lasă un răspuns

