avatar

Cui nu a vazut filmul Avatar pana acum, ii recomand sa-si ia bilete pentru astazi, orele 15.00 sau 19.00. Este difuzat la Mall si merita, merita, merita vazut!!! 11 lei biletul.

Extrasfaturi:

In sala Mall e bine sa va asezati in spate, pentru ca altfel, la sfarsitul filmului veti arata ca un avatar (cu ochii foarte mari).  Scaunele in schimb sunt foarte comode.

Am inteles ca o mare parte dintre cei care au vizionat filmul au  suferit grave depresii. Explicatia psihologilor ar fi ca planeta Pandora, prezentata in Avatar, imagineaza o lume perfecta, contrara celei in care traim noi, astfel ca telespectatorii nu si-au mai dorit sa traiasca pe Pamant, ci sa „caute” o Pandora. Pentru a preintampina acest sentiment de deziluzie, recomand sa vedeti filmul fie cu un nou iubit/o noua iubita, fie cu un psiholog. Prima varianta este totusi mai buna, avand in vedere ca evitati si cea de-a doua capcana a filmului: sa te indragostesti de actor🙂 .

Dincolo de gluma, eu inca n-am intrat in depresie si cred ca e o mare prostie acest val de „mahnire” ganerala, probabil publicitate negativa ca sa nu mai mearga lumea la film. Personal, cred ca Pandora se poate regasi foarte simplu, in inimile si faptele noastre. O Pandora marunta, pentru oameni marunti.

3 răspunsuri la avatar

  1. tonnywrk spune:

    Cel mai bun SF de 10 ani incoace. Chiar aveam nevoie de un film ca asta. L-am vazut de 3 ori:),te tine in suspans.
    PS. Mi-ar fi placut sa am si eu o coada sa ma conectez cu persoana iubita, si sa ramanem conectati mult timp, calare pe un icran seria 5.🙂

  2. daniela spune:

    tonnywrk, din cate am observat, coada era pentru a se conecta cu ikranul, nu cu persoana iubita, dar…nu comentez gusturile tale🙂 ma bucur ca ti-a placut filmul.

  3. daniela spune:

    tonnywrk, retrag comentariul. am pierdut cateva faze din film, pentru ca m-a scos telefonul din sala. se pare ca acea coada are multe functiuni…

Lasă un răspuns

