40 de masuri de vin

Pentru mine sarbatorile religioase au o insemnatate foarte mare. Cum traditia spune ca barbatii trebuie sa bea 40 de pahare de vin pentru a-i sarbatori pe cei 40 de Mucenici, nu pot sa ma pun eu contra. Tocmai de aceea, va sfatuiesc si pe voi, cititoarele mele,  ca in ziua de 9 martie sa nu va mai strambati cand vine iubitul baut . Si ca sa vada sotul ca sunteti de acord cu acest obicei si il incurajati sa respecte traditia, recomand sa-i faceti cadou tocmai recipientul din care sa-si serveasca sfanta licoare.

Eu am gasit masura perfecta. Suficient de mare cat sa nu ma enervez ca barbatul meu ar duce-o la gura de 40 de ori!!! E drept ca tot pe canapeaua din bucatarie va dormi in noaptea 9-10 martie, dar dimineata l-as intampina cu zambete nu cu priviri ucigatoare 🙂 .

Lasă un răspuns

