patinoar braila

Nu stiu cati dintre voi au incercat patinoarul din Braila. Este grozav.

Pana la 1 aprilie mai aveti timp sa-l incercati! Meritaaa!!!!! S-a deschis in urma cu 2 ani si se afla pe langa Gradina Publica, destul de aproape de bac. Nu mi s-a parut scumpa distractia, desi acum nu-mi amintesc exact suma pe care am achitat-o.

In pregatirea unui dublu salt cu triplu tuluc. Va arat poze doar dinainte, nu si dupa…🙂

Glumesc, sunt intreaga, fara vanatai, n-am febra musculara, am luat doar o cazatura nedureroasa si mi-am scrantit usor o glezna. Bine, nici salturi n-am incercat si nici piruetele nu mi-au reusit…Dar m-am relaxat si as incerca din nou!!!

Lasă un răspuns

