incercam sa ne-adunam

Nu mai stiu de unde a inceput. De la George Fotografescu sau de la Liviu Hariton, cert e ca intalnirea noastra se va petrece undeva, candva.

http://www.punctweb.com/prin-tulcea/vedeav-as-1063.html

Pe langa cei mentionati de Liviu, am mai putea pasa „pisica” lui cristi-mic, infotulcea, Lucian, Tulceaonline, Lala, si poate…Tiberiu?

12 Responses to incercam sa ne-adunam

  1. Liviu spune:

    Dap, să punem de niște treburi 😀 (pe Cristi – infotulcea – îl pusesem și eu…)

  2. daniela spune:

    am observat mai tarziu, ma asteptam sa vad „infotulcea”, de aceea „cristi” nu-mi transmitea nimic… ei, dar nu-i bai, invitat de amandoi, poate vine si el 🙂

  3. infotulcea spune:

    vine garantat, va asigur eu 🙂

  4. Iulian Tulcea spune:

    posibil sa vin si eu daca nu murim pana maine

  5. infodeltaro spune:

    Tineti-ma si pe mine la curent, poate reusesc sa vin sa ma vad cu voi, desi perioada ce urmeaza .. slabe sperante … Vine Pastele si .. Oricum imi doresc tare mult sa ma intalnesc cu voi toti (va stiti care).

    • daniela spune:

      te asteptam cu mare placere, dorinta de a ne intalni este si de partea noastra (a mea cel putin, cu siguranta)

  6. Tiberiu Cazacioc spune:

    multumesc Daniela pentru invitatie, este o provocare (eu traiesc si muncesc in Bucuresti) promit sa provoc/particip la o astfel de intalnire, atunci cand o sa dau o fuga pana la Tulcea…

  7. inlumealala spune:

    buna! ma bucura faptul ca m-ai amintit si pe mine, insa ma vad nevoita sa te refuz 😦 imi pare rau, dar nu voi ajunge acasa in week-end-ul acesta; mi se pare faina ideea voastra, si poate ma voi „sincroniza” si eu la un moment dat 😉 mersi mult de invitatie; ai grija de tine; pup

    • daniela spune:

      din pacate nici eu nu voi putea sa ma prezint, desi pana acum eram sigura ca nu va interveni nimic in program… 😦

  8. […] acestea se “coace” o intalnire a celor din online-ul tulcean, aflu eu de la Liviu , Daniela si de la Aurel. Ma aflu printre invitatii la acest eveniment si ma simt onoarat ca cei din Tulcea […]

Lasă un răspuns

