papa bun

Imi place sa iau masa la Restaurant Venetia (langa ANL). Servirea este de nota 10 iar meniurile delicioase.

N-am fotografii din interior, dar va pot spune ca arata ffffff bine!!!!!

4 răspunsuri la papa bun

  1. infotulcea spune:

    Si mie imi place Venetia. Iau si eu masa pe acolo aproape zilnic. intradevar au o servire care o gasesti rar prin Tulcea. Nu spun ce delicatese au….iami-iami.

    • daniela spune:

      Daca ai incercat ceva din delicatesele pe care le-am postat eu, poti confirma ca sunt delicioaseee. Mai putin ma incanta mancarurile traditionale romanesti la ei, dar meniurile de fitze- cum s-ar spune- sunt dementiale!

  2. Mirela spune:

    Daniela, prezentarea preparatelor este tare frumoasa. Ce bine ca mi-ai dat o idee pentru data viitoare cand ajung in Tulcea.

  3. Ionut spune:

    Dezamageste faptul ca in timpul sapt, la orele 00 e inchis …

Lasă un răspuns

