10 principii de viata

Ei na ca am preluat o leapsa de la Info-delta. Primele  10 principii de viata care imi trec prin minte ar fi:

1. Iubeste, nimic nu iti ofera mai  multa energie

2. Fii natural si sincer, astfel iti atragi prietenii si-ti dezarmezi dusmanii

3. Respecta-i pe cei din jur; oamenii „iti platesc” de regula cu aceeasi moneda, si ce moneda este mai scumpa decat asta?

4. Fa totul cu pasiune, asta iti ofera satisfactii nebanuite; traieste cu intensitate: experimenteaza, fii curios, cerceteaza, incearca sa te implici, ajuta

5. Nu abandona nimic din ceea ce iti propui, esecurile te urmaresc si reusesc de cele mai multe ori sa te deprime

6. Evita conflictele; nu intretine discutiile rautacioase; intotdeauna oamenii capabili sa te inteleaga o fac fara ca tu sa fii nevoit sa le dai replici dure; ceilalti nu te vor intelege oricum.

7. Invata ca nu poti sa faci singur totul; stabileste prioritati, accepta ajutorul celor din jur, numeste responsabili

8. Nimeni nu-i de neinlocuit, dar straduieste-te ca macar seful si partenerul tau de viata sa nu-ti spuna asta!

9. Meriti sa-ti satisfaci cel putin un capriciu pe zi.

10. Eu merit mai multe capricii…

O dau mai departe catre toti din blogroll🙂 V-am facut-o! Cine nu are blog, poate lasa comentariu pe al meu…

16 răspunsuri la 10 principii de viata

  1. coyotelie spune:

    Imi plac principiile tale🙂

  2. coyotelie spune:

    mersi pentru leapsa.

  3. […] cica trebuie sa o dau mai departe …. Daniela, Liviu, Aurel .. ce […]

  4. My7uNa spune:

    Gata . E facuta😀

  5. Tiberiu Cazacioc spune:

    Ar mai fi ceva si anume: 11. Lasa loc de buna ziua, dupa o anumita perioada din viata, te vei intalni si reintalni cu aceeasi oameni, numarul/varietatea de relatii, cunostinte, fiind finit/finite…

  6. tonnywrk spune:

    gata si eu:p
    1. Respecta.
    2. Recunoaste cand gresesti.
    3. Iubeste minim 300 min/zi.
    4. Nu intarzia la intalniri.
    5. Ajuta-ti prietenul la nevoie.
    6. Nu te enerva, nu-ti foloseste la nimic.
    7. Alege cu grija trenul in care te urci.
    8. Este mai usor sa renunti…continua.
    9. Un sut in fund e un pas inainte.
    10.Fa-ti timp si pentru sex🙂

  7. Liviu spune:

    @tonnywrk: fă-ți mă blog😀

  8. noviodunum.ro spune:

    tonnywrk are blog🙂

  9. tonnywrk spune:

    m-ai dat in gat :))

  10. laur spune:

    gata am postat si eu😀

Lasă un răspuns

