teatrul maria filotti braila

6 Responses to teatrul maria filotti braila

  1. Liviu spune:

    Ignora 😀 șterge comment-urile

    • daniela spune:

      este trasa cortina, Liviu. din pacate nu am ramas sa vedem piesa din seara asta, pentru ca ne-am intors in Tulcea. am stat cam 15-20 minute, ceea ce pentru mine a fost foarte putin, cladirea teatrului merita mai multa atentie…

      • Liviu spune:

        Da, am văzut după ce am trimis comentariul (de aici și acel ”Ignora 😀 șterge comment-urile”)…

  2. daniela spune:

    ei lasa, ca nu-i problema!

  3. Costello spune:

    poze super, mana de profesionist! toate cele bune!

Lasă un răspuns

