merg la teatru

Liviu a publicat programul teatrului pentru luna aprilie. Eu am vizionat majoritatea pieselor, pe care vi le recomand -in cazul in care nu le-ati vazut sau mai rau, n-ati fost niciodata (asta e cu directie; constructiva, sper) 🙂 .  In ceea ce ma priveste, urmeaza sa merg la:

  • Marți, 13 aprilie – ” Blocați în dormitor”, în distribuție: Emil Hossu, Valentin Teodosiu, Dan Tudor şi Luminiţa Erga
  • Miercuri, 14 aprilie – Concert ”Direcția 5”
18 Responses to merg la teatru

  1. Alexandra spune:

    Si eu am fost la restu si din toata lista au ramas acestea 2…dar sa vedem ce buget voi avea..:)

  2. My7uNa spune:

    poate ne vedem la „Blocati in dormitor ” 🙂

    • daniela spune:

      cu siguranta, pe mine ma vei remarca dupa blitz :). eu te-am vazut in foto la blogmeet, asa ca ne vom repera…

  3. infotulceablog spune:

    Sa nu ramanem blocati la teatru :), cam scartie usile alea:P

    • daniela spune:

      n-ar fi rau, mai povestim de proiectele noastre. facem o noua intalnire, uite ca vine si My7uNa, poate se mai inscriu…rezervam un rand al bloggerilor 🙂

  4. just_me_cryss spune:

    Poate ajung si eu saptamana viitoare macar la o piesa de teatru… cat despre Directia 5, sunt sigura ca spectacolul face toti banii si timpul necesar. Am fost acum cativa ani la un concert al lor la Tulcea, pe vremea cand nu apareau prea des si a fost suuuper. Si acum imi amintesc cum am trait fiecare melodie…deci, enjoy it! 🙂

  5. My7uNa spune:

    N-am reusit sa mai ajung la blogmeet 😦 ..

  6. Ionut spune:

    am scris un comment si acum s-a trezit firefox`ul sa faca figuri! eu nu merg la teatru pentru ca nu-mi place nimic de acolo. oamenii oribili si prosti, actori reci si prost + fete urate si frigide 😀

  7. noviodunum.ro spune:

    Gusturile nu se discuta! Poate ne spui si noua ce activitati culturale preferi.

  8. tonnywrk spune:

    mai puerava, tu nu intelegi glumele la care rad toti…:), de altfel, ma indoiesc ca intelegi si ce este ala teatru 🙂

  9. claudia spune:

    Cat costa biletul la concertul cu Directia 5 de la Jean Bart Tulcea din 14 aprilie 2010? La ce ora este concertul? Unde ati procurat biletele? Multumesc.
    Astept raspuns la claudia_80ro@yahoo.com

  10. Alexandra spune:

    Deci, am castigat un bilet la teatru pt maine seara 😀 vei asista si tu?

  11. daniela spune:

    wow, felicitari! eu am vazut piesa, e foarte buna. vizionare placuta! poate ne intalnim in alta imprejurare, vreo „ieseala”…

Lasă un răspuns

